Miért a Caffé Gioia?
A dél-olaszországi székhelyű márka a megalakulása óta mindig a minőség folyamatos keresésére irányult, kezdve Dél-Amerika, Közép- és Karib-Amerika, Afrika és Ázsia főbb termelő országaiból a legjobb Arabica és Robusta kávék kiválasztásával. A Caffé Domenico Gioia Srl az elsők között volt Dél-Olaszországban, amely papírhüvelyeket gyártott, 1998-ban pedig egyik alapító tagja lett az ESE Konzorciumnak, segítségükkel születhetett meg az E.S.E. szabvány, a kávépárnás rendszer.
A termékek minőségének megőrzése miatt, a Caffé Gioia a saját gyáraiban történő termelést részesíti előnyben Campania régióban, ahol a magas minőségű kávé kultúrája mindig is mélyen gyökerezett. Ennek eredményeképpen a vállalat mintegy 8000 négyzetméteres alapterületen rendelkezik termelő létesítményekkel, technológiailag fejlett üzemekbe fektetett be, melyek lehetővé teszik, hogy a nyers kávé pörkölése 100%-ban tiszta forró levegővel történjen, így a kávébabokat a magtól a külső részekig egyenletesen pörköli, ennek következtében a csészében édesebb, és aromásabb italt kapunk. A forró levegős pörköléssel előmelegítik a kávét, hogy elkerüljék a termikus sokkot, ezért a hagyományos pörkölőgépekkel ellentétben a végtermék teljesen mentes az égési füsttől. A folyamatosan bővülő termékpalettán megtalálható; szemes kávé, őrölt kávé, kávépárnák, specialty kávé, kávékapszulák, legyen akár Nespresso kompatibilis, Dolce Gusto kompatibilis, vagy Lavazza Espresso Point kompatibilis kávékapszula.
Kimagasló minőség!
A márka az évek során megszerzett számos tanúsítványt, a HACCP-t, a Gosstandardt az Orosz Föderáció belföldi piacára szánt termékekre, a biotermék-tanúsítványt a BRC élelmiszerbiztonsági tanúsítványt, és az FDA tanúsítványát az Egyesült Államok piacára. Évek óta EN ISO 9001 tanúsítvánnyal rendelkező minőségirányítási rendszert használ, valamint a kávévonal minden terméke megfelel a zsidó élelmiszer-szabványoknak és megkapta a Kóser minősítést. A Caffé Gioia 2018-ban két fontos díjat kapott, a COFFEES FROM PERU eredetű márkát és a SUPERIOR TASTE AWARDT-t, utóbbit 2019-ben és 2020-ban a brüsszeli Nemzetközi Íztudományi Intézet is megerősítette. A termékei kiemelkedő minőségének köszönhető, hogy a márka napjainkban öt kontinens több mint negyven országában jelen van. Ezenkívül a Caffè Gioia márka szponzora, és prémium partnere az ASRoma cégnek, támogatásukkal a futballcsapat négy bajnoki címet kapott.
Nemzetközi vásárok, kiállítások...
A cég a nemzetközi színtéren a szektor főbb szakvásárain való részvétellel van jelen, azzal a céllal, hogy fokozza a márka ismertségét és a termékek elterjedését a világban, többek között a SIAL, a Natexpo és a DA Expo in. Párizs, az ALIMENTARIA Barcelonában és Moszkvában, a HOREXPO Lisszabonban, az ANUGA és az EUVEND Kölnben, a BIOFACH Nürnbergben, az IFE, az AREX és a londoni HOTELYMPIA, a müncheni élelmiszervásár, a "Bravo Italia" és "World Food" Kijevben, FANCY FOOD New Yorkban és San Franciscóban, SIAL Sanghajban és GO LOCAL, valamint FOODEX Tokióban. Ezekhez járulnak még a nemzetközileg elismert olaszországi élelmiszeripari és ágazati vásárok, köztük a milánói VENDITALIA, a riminii MIA, a pármai CIBUS, a milánói BtoBIO, a bolognai SANA és a TUTTOFOOD és a Milánó házigazdája.