Menü
Kosár

GY.I.K.

A weboldal SSL tanúsítvánnyal van ellátva.

Az SSL tanúsítvány biztosítja, hogy a weboldal, és a kiszolgáló közti információáramlás egy kódolt csatornán történjen. Az SSL által létrehozott kódolt csatorna feladata, hogy kényes adatainkat mint például bankkártya információk, vagy belépési adatok, megóvja a kiszivárgástól. 

Kattints ide (regisztráció) link, hogy pár egyszerű lépéssel végigvezessünk a regisztráció folyamatán. Ha segítségre van szükséged, keresd a fenti menüsorban a kapcsolat gombot, és írásban felteheted kérdésedet.


Amennyiben van regisztrált fiókod, célszerű a vásárlást bejelentkezéssel kezdeni, de erre a vásárlás későbbi szakaszában a kassza oldalán is lesz lehetőséged. A kiválasztott termékeket a "kosárba" gomb segítségével gyűjtheted össze, vagy ha csak egy fajta terméket vásárolsz akkor használd a "gyorsfizetés" gombot így egyből a kassza oldalra kerülsz, A kassza oldalon a bejelentkezés, vagy regisztráció fül alatt tudod kiválasztani, hogy bejelentkezel, regisztrálsz, vagy vendég vásárlóként kívánsz vásárolni. Ezután válaszd ki a szállítási, fizetési módot, majd ellenőrizd a kosár tartalmát! Amennyiben szükséges, megjegyzést fűzhetsz a megrendeléshez. Ezután már nincs más dolgod mint elfogadni az ÁSZF-et, vendég vásárlóként az adatvédelmi tályékoztatót is, valamint megerősíteni a megrendelésed.  

A beérkezett megrendelésekről minden esetben küldünk egy visszaigazoló e-mailt. Ha nem kaptál visszaigazolást, nézd meg a kéretlen levelek /SPAM/ mappában. Ha ott sincs, hívd vevőszolgálatunkat a 06-70-741-8133 számon, vagy a kapcsolat menüpont kiválasztásával leírhatod kérdésed, problémád.

A megrendelést, feladásának napján 16:00-ig tudod törölni. Kérésed írásban jelezd, ügyfélszolgálatunknak küldött e-mail üzenettel. 

Jelentkezz be fiókodba, majd kattints a szerkesztés gombra, itt módosíthatod a regisztráció alkalmával megadott adataidat. 

A rugalmas kézbesítésnek köszönhetően, a GLS a kiszállítás megrendelésekor e-mail/SMS értesítést küld a vásárlónak. Az értesítésben szerepel a csomag minden fontosabb adata, az ügyfélszolgálat elérhetősége, és a GLS Delivery Manager weboldal közvetlen linkje. A weboldalon a címzett kiválaszthatja a számára leg megfelelőbb kézbesítési módot. Választhat új kiszállítási dátumot, megadhat másik címet, kérheti a csomag egy GLS CsomagPontba szállítását.

Ha elfelejtetted jelszavadat, akkor a bejelentkezés párbeszédpanelen megtalálod az ’elfelejtett jelszó’ linket, kattints rá majd az e-mail címed megadásával kérhetsz egy új jelszót. 

Nézd meg a kéretlen levelek /SPAM/ mappában. Amennyiben ott sem találod, vedd fel velünk a kapcsolatot. Keresd a fenti menüsorban a kapcsolat gombot, és írásban felteheted kérdésedet.

Amennyiben törölni szeretnéd a felhasználói fiókodat, nincs más dolgod, mint ezt írásban jelezni az ügyfélszolgálatnak küldött e-mail üzenettel. 

Webáruházunkban a megvásárolt termékek vételárát kiegyenlítheted PayPal számlával, utánvétes fizetéssel, bankkártyás fizetéssel, vagy banki átutalással.

A CIB Bank biztonságos internetes fizetési rendszere a Mastercard/Maestro, a VISA termékcsaládba tartozó VISA és VISA Electron (az Electronnál csak abban az esetben, ha azt a kibocsátó bank engedélyezi) bankkártyák használatát, valamint internetes használatra alkalmas webkártyával való fizetést teszi lehetővé. A CIB Bank által kibocsájtott VISA Elektron kártyák alkalmasak az internetes vásárlásra.

Megrendelésed újbóli feladásánál először győződj meg arról, hogy a vásárláshoz az elfogadott bankkártyák valamelyikét szeretnéd használni. Azután a kártyán lévő adatok pontos megadására figyelj oda.

Amennyiben a pobléma továbbra is fent áll, akkor bővebben a bankkártyás fizetés " sikertelen fizetés, teendők kártyahiba esetén" szakaszban olvashatsz.

A megrendelt termékek házhozszállításáról a Sameday futárszolgálat gondoskodik, bizonyos esetben kollégáink szállítják házhoz a megrendelt termékeket. A szekrényes kiszállítást, a FOXPOST csomagautomata szolgáltatása biztosítja.

A szállítási költség a kosárban lévő összes termékre vonatkozik.

Díja 1690 forint, de csak akkor, ha a kiválasztott termékek vételára nem éri el a tízezer forintos ingyenes kiszállítás határát.

Átlagos esetben 2-5 munkanap a megvásárolt termékek kiszállítási ideje.

A tízezer forintot meghaladó megrendeléseknél a házhozszállítás, vagy a FOXPOST csomagautomatába kért szállítás díjtalan! Valamint Újpest területén ingyenesen kiszállítjuk a megrendelt termékeket!

A megrendelt termékek Újpesten és Angyalföldön is átvehetők.

Újpesten a 1042 Budapest Rózsa utca 8 szám alatti Újpesti Haloda üzletben. https://www.facebook.com/ujpestihaloda/

Angyalföldön a 1138 Budapest Párkány utca 21 szám alatti kávégépszervízben. https://www.facebook.com/kvgep.javitas/




   

Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.